Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Marketingcommunicatieplan 4all-sport-project

"een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties"

Auteur(s): Frank Bruijnen

De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: Op welke manier(en) kan de gemeente Leudal sportorganisaties informeren, overtuigen op inhoud en in de communicatie tot het intensiever deelnemen aan het 4all-sport-project waardoor in de toekomst de continuïteit van het 4all-sport-project gewaarborgd blijft? In deze rapportage worden de resultaten gepresenteerd en zijn aanbevelingen geformuleerd.

Literatuurverwijzing: Bruijnen, F. (2008). Marketingcommunicatieplan 4all-sport-project: "een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties". Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.

Omschrijving