Sportsponsoring
tweede editie
Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet mer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. In vier delen behandelt dit boek:
- de sponsor, het sponsorobject, het sponsorproces en het sponsorplan;
- merkwaarden en relatiemarketingdoelstellingen;
- activering en effectmeting van sportsponsoring
- juridische aspecten van sportsponsoring
- ambushmarketing en risico’s van sportsponsoring
De theorie wordt door praktijkvoorbeelden ondersteund. Daarnaast geven de kaders een toepassing van de theorie op verschillende praktijksituaties. In deze tweede editie zijn alle voorbeelden en ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd om de theorie te ondersteunen met de meest recente ontwikkelingen op het gebied van sportsponsoring.
Literatuurverwijzing: Kok, R., & Walraven, M. (2013). Sportsponsoring: tweede editie. Amsterdam: Pearson Benelux.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | SPON-0024 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl