Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Moving fast

but where to?, entertainment & media outlook towards 2010, trends in the Netherlands 2006-2010

Auteur(s): Jurjen Iedema

This publication presents annual historical data for the 2001-2005 period and provides annual forecasts for 2006-2010 in 12 entertainment and media-segments: filmed entertainment, television, recorded music, radio advertising, out-of-home advertising, internet advertising and access, magazine publishing, newspaper publishing, book publishing, theme parks, sports and video games.

Literatuurverwijzing: Iedema, J. (2006). Moving fast: but where to?, entertainment & media outlook towards 2010, trends in the Netherlands 2006-2010. PriceWaterhouseCoopers.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MEDI-TB-0004 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving