Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Ethical issues associated with sponsorship of arts and sports

Auteur(s): Antonis Klidas

This paper will, firstly, make an attempt to distinguish ethical problems from others and necessarily categorize them by defining the concepts of sponsorship and business ethics. An account will be given of these problems, using a few examples from the leisure industry in the process. Next, some general solutions will be sought for the highlighted ethical problems.

Literatuurverwijzing: Klidas, A. (2004). Ethical issues associated with sponsorship of arts and sports. Tilburg: Tilburg University, Department of Leisure Studies.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut SPON-TB-0006 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2004
  • Plaats:
    Tilburg
  • Uitgever(s):
    Tilburg University, Department of Leisure Studies
  • Collatie:
    Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):