Spring naar content
Terug naar zoekresultaten

Persoonlijkheid en motorisch leren bij kinderen

onderzoek naar de relatie van angst en struktureringstendentie met het leren mini-trampoline springen

Dit proefschrift betreft een onderzoek naar de effecten van de persoonlijkheidstrekken ‘angst’ en ‘structureringstendentie’ op het leren mini-trampoline springen door 12-jarige jongens. In dit proefschrift wordt onder andere dieper ingegaan op de concepten ‘persoonlijkheidstrek’ en ‘ angst’, Daarnaast worden perspectieven ten aanzien van het uitvoeren en leren van motorische vaardigheden besproken. Tot slot wordt ingegaan op de resultaten van het onderzoek. 

Literatuurverwijzing: Bakker, F.C. (1981). Persoonlijkheid en motorisch leren bij kinderen: onderzoek naar de relatie van angst en struktureringstendentie met het leren mini-trampoline springen. Amsterdam: Academische Pers.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO MOTL-012 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Voor meer informatie:

Omschrijving