Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sports, inc.

100 years of sports business

Auteur(s): Phil Schaaf

Vanaf het moment dat iemand een hek om een veld heen zette en kaartjes ging verkopen voor een sportwedstrijd tot aan de ‘multibillion dollar’ televisie-contracten van de National Football League, sportbusiness heeft zich altijd ontwikkeld rondom een simpel concept: het aantrekken van publiek om winst te maken. In dit boek staat de evolutie van de sportwereld centraal, van een competitiewedstrijd tot een complete entertainment industrie.

Literatuurverwijzing: Schaaf, P. (2004). Sports, inc.: 100 years of sports business. New York: Prometheus Books.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MANA-0026 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving