Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Klanttevredenheidsonderzoek KNHS 2021 (intern rapport)

Auteur(s): Eva Heijnen, Paul Hover

De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) heeft zich ten doel gesteld om, in samenwerking met leden en partners, de paardensport te bevorderen. Uitgangspunt hierbij is het borgen van het welzijn en de veiligheid van mens en dier.

De KNSH heeft het Mulier gevraagd onderzoek te verrichten naar het monitoren van hun dienstverlening. Om efficiënt en effectief beleid voor ledenbehoud en -werving te ontwikkelen wil de KNHS zich baseren op feitelijke, actuele en objectieve informatie

Literatuurverwijzing: Heijnen, E., & Hover, P. (2021). Klanttevredenheidsonderzoek KNHS 2021 (intern rapport). Utrecht: Mulier Instituut.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut BIEB-817 Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving