Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Vakleerkrachten leren bewegen regelen: van intentie naar realiteit

leerstoel Pedagogiek en Onderwijskunde van Lichamelijke Opvoeding:

Dr. Kristine De Martelaer is bijzonder hoogleraar op de leerstoel voor ons vak aan de Universiteit van Utrecht. In dit inleidende artikel geeft ze uitleg over het onderzoek dat ze, met hulp van velen, heeft gedaan naar het reguleren in het basisonderwijs. Ze beschrijft een stukje geschiedenis, de start, het verloop en het vervolg van haar onderzoek.

onderzoek, reguleren

Literatuurverwijzing: Martelaer, K. de (2020, december). Vakleerkrachten leren bewegen regelen: van intentie naar realiteit: leerstoel Pedagogiek en Onderwijskunde van Lichamelijke Opvoeding:. Lichamelijke Opvoeding 108 (pp. 4 - 7)

Omschrijving

  • Jaar:
    2020
  • Plaats:
    Zeist
  • Uitgever(s):
    KVLO
  • Mediumsoort:
    Artikel in vaktijdschrift
  • Tijdschrift:
    Lichamelijke Opvoeding