Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

IK in de WIJ (5)

groepdynamisch werken in het onderwijs

Oorzaak, motiefen interventies IK in de WIJ is voor ons een treffende metafoor voor het schrijven van een boek over Groepsdynamisch Werken met klassen. Wij zijn gefascineerd door de invloed van de groepsdynamiek op zowel het individu als de groep en de impact hiervan op de omgeving.

groepsdynamisch werken, motieven normdragers, interventies in groepsdynamica

Literatuurverwijzing: Dokman, I, Pepping- Poot, A., Beusekom, R. van, & Oldeboom, B. (2019, juli). IK in de WIJ (5): groepdynamisch werken in het onderwijs. Lichamelijke Opvoeding 107 (pp. 15 - 19)

Omschrijving

  • Jaar:
    2019
  • Plaats:
    Zeist
  • Uitgever(s):
    KVLO
  • Mediumsoort:
    Artikel in vaktijdschrift
  • Tijdschrift:
    Lichamelijke Opvoeding