Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

50+

hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep

Dit boekje biedt inzicht in de diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep: 50-plussers. Naast de segmentatie gaat dit boekje in op de belevingswereld, houding en kernwaarden van 50-plussers, en op de beleving van deze groep op het gebied van auto’s, banken, mobiele telefonie, beeld en geluid, persoonlijke verzorging en voeding.

Literatuurverwijzing: Toorenburg, L. van, & Anderiesen, A. (2006). 50+: hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep. Hoofddorp: 50+ Expertisecentrum.

Omschrijving

  • Jaar:
    2006
  • Plaats:
    Hoofddorp
  • Uitgever(s):
    50+ Expertisecentrum
  • Collatie:
    71 p. fig. ill.
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):