Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit

In dit boek komen de volgende onderwerpen aan de orde: ontwikkelen van visie, succesbepalende factoren, prestatie-indicatoren/ maatstaven en managersdoelstellingen; procesmanagement en transparant maken van bevoegdheden en verantwoordelijkheden; ontwikkelen van een verbeterplan, omgaan met weerstand en samenwerken in verbeterteams. Door de vele praktijkvoorbeelden is het geschikt voor zowel profit- als de non-profitsector.

Literatuurverwijzing: Ahaus, C.T.B., Diepman, F.J., Lugt, A. van der, & Beuving, S. (1998). Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit. Apeldoorn: Projectgroep Bedrijfskunde TNO B.V..

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MANA-0082 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving