Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Keurmerk buitensport

Deze publicatie handelt over het Keurmerk Buitensport en is geschreven door studenten. De opdracht was het schrijven van een marketingplan, communicatieplan en een vormgevingsplan. De centrale vraag in het document luidt als volgt: hoe verbeter je de naamsbekendheid van en het vertrouwen in het Keurmerk Buitensport? Het verslag begint met een omschrijving van het Keurmerk Buitensport en de twee organisaties die het keurmerk hebben opgezet. Daarna volgen de interne en externe analyse van het keurmerk. Vervolgens komen de drie plannen aan bod. Ieder plan heeft een eigen conclusie en het verslag wordt afgesloten met een algemene conclusie. In hoofdstuk 8 worden die problemen gepresenteerd die bij het Keurmerk Buitensport spelen. De bijlagenbundel is een apart document.

Literatuurverwijzing: Dost, J., Franke, S., Holtkamp, C., Spliethoff, L., Wolfs, B., & Zeeland, R. van (1994). Keurmerk buitensport.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut KWAL-TB-0006 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving