Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Bewegingsonderwijs

belang en bedoeling

Auteur(s): Harry Stegeman

Lichamelijke opvoeding, of bewegingsonderwijs, is sinds jaar en dag door jeugd gewaardeerd als schoolvak. Maar het vak kampt met een imago- en legitimatieprobleem. Waar gaat het in het vak nu precies om? Kan de school niet zonder? zijn vragen die centraal staan in deze publicatie.

Literatuurverwijzing: Stegeman, H. (2001). Bewegingsonderwijs: belang en bedoeling. Zeist: Jan Luiting Fonds.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO LOLEGI-005 Beschikbaar
Mulier Instituut ONDE-0004 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving