Spring naar content
Terug naar de kennisbank

KNKV verenigingsservice (2008)

resultatenrapport

Dit rapport beschrijft een onderzoek naar het producten- en dienstenaanbod van Verenigingsservice en de visie van de klanten (lees verenigingen) op deze service. Het dient input te leveren aan de discussie over de ambities van de bond en de rol die Verenigingsservice daarbij kan of moet spelen. Blijft de collectiviteitsgedachte overeind en betalen alle verenigingen via de bondsafdracht op gelijke wijze mee aan de versterking van de korfbalsport en de ambities van de bond? Of betalen alleen die verenigingen die daaraan behoefte hebben een marktconforme prijs voor de afgenomen diensten?

Literatuurverwijzing: Cevaal, A., Kalmthout, J. van, & Lindert, C. van (2008). KNKV verenigingsservice: resultatenrapport. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulier Instituut.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPIN-TB-0005 Beschikbaar
Mulier instituut BIEB-182 Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving