Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Koning voetbal koning klant (2000)

organisatievernieuwing in non-profitorganisaties, een case-studie van het amateurvoetbal in Nederland

Auteur(s): Jos Meloen

Een studie naar veranderingen in de amateurvoetbalvereniging, die onder meer te maken gekregen hebben met bezuinigingen van gemeenten, ruimtenood, minder vrijwilligers, vandalisme, commercialisering en de multiculturele samenleving.
Deze studie is een onderdeel van een groter onderzoek naar verandering en vernieuwing van organisaties zonder winstoogmerk.

Literatuurverwijzing: Meloen, J.D. (2000). Koning voetbal koning klant: organisatievernieuwing in non-profitorganisaties, een case-studie van het amateurvoetbal in Nederland. Leiden: Universiteit Leiden, Departement bestuurskunde.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPOR-0022 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving