Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Kwalitatieve evaluatie van de FLASH! vmbo-campagne (2005)

effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld

Auteur(s): Paul Duijvestijn

Kwalitatieve evaluatie van de FLASH!-campagne voor het vmbo. Deze campagne is in september 2004 van start gegaan en bestaat op schoolniveau uit een vakoverstijgend lespakket ‘Actieve leefstijl’ en de zogenaamde FLASH! energy tour (FET). De FET is een (pilot)tour langs vmbo-scholen met sport- en beweegclinics en een dans- c.q. beweegfeest. De evaluatie moet antwoord geven op de volgende vraag: Wat heeft de FLASH!-campagne voor het vmbo teweeggebracht bij scholen, hun eventuele samenwerkingspartners en leerlingen en wat zijn daarin bevorderende en belemmerende factoren?

Literatuurverwijzing: Duijvestijn, P. (2005). Kwalitatieve evaluatie van de FLASH! vmbo-campagne: effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld. Amsterdam: DSP groep.

Omschrijving