Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Kwaliteit in beweging (1995)

een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen

Auteur(s): Carmen van der Pijl

In deze scriptie staat de volgende probleemstelling centraal: hoe denken klanten, potentiële klanten en medewerkers van Sportief Holland Evenementen over de kwaliteit van de dienstverlening van Sportief Holland Evenementen en hoe kan deze worden verbeterd? Sportief Holland Evenementen is een organisatie- en adviesbureau voor sportieve en/of recreatieve evenementen.

Literatuurverwijzing: Pijl, C. van der (1995). Kwaliteit in beweging: een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen. Tilburg: Katholieke Universiteit Brabant.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut KWAL-TB-0009 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving