Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Marketinganalyse K.N.B.S.B. (1989)

Auteur(s): Nel Hildebrand

Dit onderzoek helpt bestuurders bij het vaststellen van hun koers voor hun Bond in de komende jaren, het stellen van doelen en prioriteiten en het opstellen van een marketingplan.

In dit rapport komen bijvoorbeeld aan de orde de ledenopbouw en ontwikkeling van de KNBSB, de potentiële ledengroei, ledenwerving en ledenverloop, het kader en de beleidsplannen van de verenigingen en de sponsoring en de financiën van de KNBSB.

Het onderzoek is uitgevoerd door de Nationale Sport Akademie.

Literatuurverwijzing: Hildebrand, N. (1989). Marketinganalyse K.N.B.S.B.. NSF.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut PRINS-TB-0005 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving