Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Marketinganalyse KNBSB (1989)

Auteur(s): Nel Hildebrand

Rapport van de marketinganalyse van de KNBSB, met als doel bestuurders te helpen bij het vaststellen van de koers voor de KNBSB. Met name is aandacht besteed aan aspecten binnen de bond die verbetering behoeven.

Literatuurverwijzing: Hildebrand, N. (1989). Marketinganalyse KNBSB. Maarssen: Nederlandse Sport Federatie.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    1989
  • Plaats:
    Maarssen
  • Uitgever(s):
    Nederlandse Sport Federatie
  • Collatie:
    75 p.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):