Marktonderzoeksrapport Senior Games (2009)
Marktonderzoeksrapport over de Senior Games. Deze eindrapportage van het marktonderzoek is gemaakt in het kader van de opleiding Sport, Management en Ondernemen van de Hogeschool van Amsterdam. Het onderzoek is uitgevoerd tijdens de Senior Games 2009 en in een periode van 2 maanden erna.
De tweeledige hoofdvraag staat centraal:
- zijn de voorafgestelde communicatiedoelstellingen bereikt?
- hoe is de Senior Games 2009 ervaren en welke punten moeten verbeterd worden, met name op communicatieniveau, voor een nog succesvoller vervolg van de eerste editie van de Senior Games?
Literatuurverwijzing: Alst, B. (2009). Marktonderzoeksrapport Senior Games. Middelburg: Stichting Senior Games 2009.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | OUDE-TB-0004 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl