Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Master of sport business (2005)

Organisatie(s): La Trobe University

The Master of Sport Business aims to provide students with an understanding of the distinguishing features of the business of sport and how these features impact on the application of a range of management and marketing principles and tools. The main objective is to enhance the ability of industry professionals to create a competitively advantageous position for themselves and their organisation in the sport business environment.

Literatuurverwijzing: La Trobe University (2005). Master of sport business. Victoria, Australia: La Trobe University, School of Sport, Tourism & Hospitality Management.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut PRINS-TB-0006 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2005
  • Plaats:
    Victoria, Australia
  • Uitgever(s):
    La Trobe University, School of Sport, Tourism & Hospitality Management
  • Collatie:
    15 p. ill.
  • Mediumsoort:
    Brochure
  • Trefwoord(en):