Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998 (1999)

een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder, deel 1 tekst

In opdracht van de NPS, de Nederlandse Programma Stichting, en de Rijksvoorlichtingsdienst is een onderzoek uitgevoerd naar het mediagedrag van etnische minderheden in de Nederlandse samenleving. Soortgelijk onderzoek werd door Veldkamp verricht in 1995, 1992, 1989 en 1986. Als doelgroepen zijn gekozen: Turken, Marokkanen, Surinamers, Antillianen, Chinezen en Molukkers. Het onderzoek is uitgevoerd bij personen van 18 jaar en ouder.

Literatuurverwijzing: (1999). Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998: een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder, deel 1 tekst. Amsterdam: Veldkamp Marktonderzoek bv.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut ALLO-TB-0013 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving