Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Overreden en verleiden (2014)

de psychologie van beïnvloeding

Dit boek beschrijft aan de hand van een model welke factoren een rol spelen bij beïnvloeding. Het model hanteert een schaal die loopt van onbewuste verwerking naar hele bewuste verwerking. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de techniek van priming.

Literatuurverwijzing: Pligt, J. van der, & Vliek, M. (2014). Overreden en verleiden: de psychologie van beïnvloeding. Amsterdam: Pearson Benelux.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen GEZO-0262 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2014
  • Plaats:
    Amsterdam
  • Uitgever(s):
    Pearson Benelux
  • Collatie:
    322 p. fig. ill. tab. Met lit. opg. ISBN: 9789043028929
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):