Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Productiviteitsverbetering van bedrijven in toerisme, recreatie en vrije tijd (2011)

strategieën, instrumenten en succesfactoren

Deze publicatie is een studieboek voor zowel studenten als ondernemers in de toeristische en vrijetijdssector die zich afvragen hoe ze de productiviteit binnen het bedrijf kunnen verhogen. Bij het begrip productiviteitsverbetering moet niet alleen gedacht worden aan het efficiënter inzetten van middelen en mensen (input) maar ook aan het verhogen van de bestedingen of de bezettingsgraad (output). De publicatie bevat concrete stappenplannen en voorbeelden uit de sector. De publicatie bevat theorieën en modellen, welke direct toepasbaar zijn.

Literatuurverwijzing: NHTV Lectoraat Productiviteit (2011). Productiviteitsverbetering van bedrijven in toerisme, recreatie en vrije tijd: strategieën, instrumenten en succesfactoren. Breda: NRIT Media.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut RECR-0216 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving