Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Qualitatieves Bewegungslernen (1997)

Bewegungsspielräume erleben, erkennen und gestalten, 33 Kernbegriffe, im lernpädagogisch-methodischen Spannungsfeld zwischen Orientierungssicherheit und Gestaltungsfreiheit

Auteur(s): Arturo Hotz

Het doel van dit boek is om de verscheidenheid van het motorisch leren te laten zien en te beschrijven. Dit boek is volledig in het Duits.

Literatuurverwijzing: Hotz, A. (1997). Qualitatieves Bewegungslernen: Bewegungsspielräume erleben, erkennen und gestalten, 33 Kernbegriffe, im lernpädagogisch-methodischen Spannungsfeld zwischen Orientierungssicherheit und Gestaltungsfreiheit. Bern: Verlag Schweizerischer Verband.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO LODID-035 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Omschrijving