Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sociaal en Cultureel Rapport 2002 (2002)

de kwaliteit van de quartaire sector, samenvatting

Het Sociaal en Cultureel Rapport 2002 biedt een inventarisatie van de klachten die Nederlanders hebben op de kwaliteit van de quartaire sector en probeert aan de hand van empirisch materiaal vast te stellen, hoe slecht – en soms ook hoe goed – het met de diverse vormen van openbare dienstverlening is gesteld, in objectieve zin en naar het oordeel van de burger.

Literatuurverwijzing: (2002). Sociaal en Cultureel Rapport 2002: de kwaliteit van de quartaire sector, samenvatting. Den Haag: Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut ALGE-0042-6 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving