Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sport Session Planner voor hockey (2013)

een onderzoek naar de juiste marketingstrategie voor SportWays

Auteur(s): Dion de Graaff

Deze publicatie betreft een afstudeeropdracht die betrekking heeft op een onderzoek in opdracht van SportWays en de opleiding Sport, Gezondheid & Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In een periode van een half jaar is onderzoek gedaan naar de potentiële doelgroep van het product Sport Session Planner in de sport hockey. De volgende doelstelling staat centraal in het onderzoek: het doen van aanbevelingen aan het TEC-team van SportWays om de hockeyversie van Sport Session Planner succesvol in Nederland op de markt te brengen door marktonderzoek te doen bij hockeyverenigingen en hockeytrainers en het schrijven van een marketingplan en verkoopplan voor 2013. Het onderzoek heeft zich specifiek gericht op de volgende hoofdvraag: Bij welke doelgroep heeft SportWays de hoogste kans van slagen met het op de markt brengen van de hockey versie van Sport Session Planner in Nederland? De resultaten van het onderzoek worden in deze bachelor-scriptie gepresenteerd.

Literatuurverwijzing: Graaff, D. de (2013). Sport Session Planner voor hockey: een onderzoek naar de juiste marketingstrategie voor SportWays. Arnhem: Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN).

Omschrijving

  • Jaar:
    2013
  • Plaats:
    Arnhem, Nijmegen
  • Uitgever(s):
    Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN)
  • Collatie:
    50 p. bijl.
  • Mediumsoort:
    Scriptie
  • Trefwoord(en):