Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sportsponsorgids (2006)

succesvol werven en behouden van sponsors voor clubs, individuele sporters en evenementen

Deze gids schetst in 180 kernachtige hoofdstukken hoe een sponsorplan moet worden ontwikkeld, geeft adviezen om succesvol sponsors te werven, loopt het traject om tot een overeenkomst te komen van a tot z door en schenkt ook aandacht aan het behoud van sponsors. Deze praktische gids doet de gebruiker oplossingen aan de hand en geeft antwoord op alle sponsorvragen. De gids richt zich in drie afzonderlijke delen op sportverenigingen, individuele sporters en sportevenementen ter ondersteuning van hun sportsponsorbeleid. Ook andere instellingen en personen buiten de sport zullen er hun voordeel mee kunnen doen. Voor studenten in commercieel-economische richtingen in de gids een leermiddel.

Literatuurverwijzing: Beerthuizen, M., & Westermann, M. (2006). Sportsponsorgids: succesvol werven en behouden van sponsors voor clubs, individuele sporters en evenementen. Nieuwegein: Arko Sports Media.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPON-0012 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving