Sportsponsoring & commercialisering (2007)
vriend of vijand?
De volgende vraagstelling staat in dit onderzoek centraal: welke gevolgen heeft de commercialisering van de sport en de onevenredige verdeling van sponsoringinkomsten en welke oorzaken liggen daaraan ten grondslag? Door middel van een case-studie, waarin naast geschreven documenten ook data zijn verzameld tijdens interviews bij sportbonden, is geprobeerd een antwoord op deze vraag te vinden. In het onderzoek zijn zes sporten meegenomen: honkbal (baseball) en softbal, korfbal, squash, tennis, volleybal en zwemmen.
Literatuurverwijzing: Marel, J. van der (2007). Sportsponsoring & commercialisering: vriend of vijand?. Tilburg: Universiteit van Tilburg.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | SPON-TB-0005 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl