Start van een sportservicepunt (2001)
op weg naar vraaggerichte dienstverlening in de sport
In deze publicatie worden de belangrijkste ‘bouwstenen’ van een sportservicepunt behandeld. Onderwerpen als het belang van vraagpatronen, de samenstelling van een productencatalogus en functieprofielen van de medewerkers komen hier aan de orde.
Literatuurverwijzing: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) (2001). Start van een sportservicepunt: op weg naar vraaggerichte dienstverlening in de sport. Arnhem: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Kenniscentrum Sport & Bewegen | SPIN-0002 | Beschikbaar |
Mulier instituut | SPIN-0008 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Kenniscentrum Sport & Bewegentel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl
Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl