Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Start van een sportservicepunt (2001)

op weg naar vraaggerichte dienstverlening in de sport

In deze publicatie worden de belangrijkste ‘bouwstenen’ van een sportservicepunt behandeld. Onderwerpen als het belang van vraagpatronen, de samenstelling van een productencatalogus en functieprofielen van de medewerkers komen hier aan de orde.

Literatuurverwijzing: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) (2001). Start van een sportservicepunt: op weg naar vraaggerichte dienstverlening in de sport. Arnhem: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen SPIN-0002 Beschikbaar
Mulier instituut SPIN-0008 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving