Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor (2007)

Auteur(s): Marcia de Jong

Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet door The Leisure Database Company. Het is een database door en voor fitnessondernemers. Deze afstudeerscriptie geeft antwoord op de vraag hoe de Nationale Fitnessmonitor met de daarbijbehorende afgeleide deelproducten het beste aan de verschillende interessante doelgroepen verkocht kan worden.

Literatuurverwijzing: Jong, M. de (2007). Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor. Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPOR-TB-0008-1 Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2007
  • Plaats:
    Tilburg
  • Uitgever(s):
    Fontys Economische Hogeschool Tilburg
  • Collatie:
    63 p. fig. tab. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Scriptie
  • Trefwoord(en):