Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor (2007)
Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet door The Leisure Database Company. Het is een database door en voor fitnessondernemers. Deze afstudeerscriptie geeft antwoord op de vraag hoe de Nationale Fitnessmonitor met de daarbijbehorende afgeleide deelproducten het beste aan de verschillende interessante doelgroepen verkocht kan worden.
Literatuurverwijzing: Jong, M. de (2007). Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor. Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | SPOR-TB-0008-1 | Wordt niet uitgeleend |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl