Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Strategische marktverkenning bij sportbonden (1996)

handleiding

Deze publicatie betreft een werkmap waarin een stappenplan staat beschreven voor het uitvoeren van een strategische marktverkenning van de activiteiten van sportbonden. Stapsgewijs wordt via een kaartsysteem het stappenplan gepresenteerd.

Literatuurverwijzing: Heuvel, M. van den, & Kalmthout, J. van (1996). Strategische marktverkenning bij sportbonden: handleiding. Tilburg: Katholieke Universiteit Brabant, Vakgroep Vrijetijdwetenschappen.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-TB-0002 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    1996
  • Plaats:
    Tilburg
  • Uitgever(s):
    Katholieke Universiteit Brabant, Vakgroep Vrijetijdwetenschappen
  • Collatie:
    41 p. tab.
  • Mediumsoort:
    Handboek / handleiding
  • Trefwoord(en):