Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Tevreden ontspannen (1998)

strategisch marketingplan Golfcentrum Vossenhole

Auteur(s): John Mouthaan

Afstudeerscriptie van een onderzoek naar de mate van tevredenheid onder de klanten van Golfcentrum Vossenhole, en de mate van concurrentie tussen de diverse golfaccommodaties in de regio Midden Brabant. Dit onderzoek heeft geleid tot de formulering van een strategisch marketingplan.

Literatuurverwijzing: Mouthaan, J. (1998). Tevreden ontspannen: strategisch marketingplan Golfcentrum Vossenhole. Tilburg:

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-TB-0002 Beschikbaar
Mulier instituut MANA-TB-0002 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    1998
  • Plaats:
    Tilburg
  • Collatie:
    60 p. bijl. tab. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):