Spring naar content
Terug naar de kennisbank

The stranger's long neck (2010)

how to deliver what your customers really want online

Auteur(s): Gerry McGovern

Als u een website of intranet moet managen of ontwerpen is het goed om naar de behoeften van de gebruikers te kijken. Maar vaak is die gebruiker een volkomen vreemde voor u. U kunt ze niet zien, u spreekt ze niet. Hoe kunt u dan weten wat ze willen? Dit boek biedt hier oplossingen voor. U krijgt praktisch advies en methoden om uw ‘vreemden’ te identificeren en te begrijpen.

Literatuurverwijzing: McGovern, G. (2010). The stranger's long neck: how to deliver what your customers really want online. London: A & C Black.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-0058 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2010
  • Plaats:
    London
  • Uitgever(s):
    A & C Black
  • Collatie:
    218 p. fig. tab. ISBN: 9781408114421
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):