Spring naar content
Terug naar de kennisbank

To be different.. (2013)

een studie naar de persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren die bepalend zijn voor succes in de sportmarketingbranche

Auteur(s): Maarten Uwland

Deze thesis is geschreven met het oog op het complementeren van het curriculum van de opleiding Commerciële Economie – SportMarketing & Management aan de Hogeschool Rotterdam. Centraal staat in deze thesis de onderzoeksvraag welke persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren bepalend zijn voor succes in de sportmarketing beroepspraktijk. Voor deze vraag is gekozen omdat het vandaag de dag, in verband met de krapte op de arbeidsmarkt, erg belangrijk is voor startende beroepsbeoefenaren om onderscheidend te zijn.

Literatuurverwijzing: Uwland, M. (2013). To be different..: een studie naar de persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren die bepalend zijn voor succes in de sportmarketingbranche. Groningen: Wagner Group.

Omschrijving

  • Jaar:
    2013
  • Plaats:
    Groningen
  • Uitgever(s):
    Wagner Group, Sport Management Instituut
  • Collatie:
    58 p. bijl. fig. tab. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Scriptie
  • Trefwoord(en):