Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Topsport en citymarketing (2006)

potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad

Auteur(s): Farid Boutiba

Het doel van deze scriptie is het in kaart brengen van de inzet van topsport in het citymarketingbeleid van de steden Tilburg, Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Breda en Helmond, teneinde BrabantStad te voorzien van aanbevelingen over de mogelijkheden van topsport voor het regiomarketingbeleid.

Literatuurverwijzing: Boutiba, F. (2006). Topsport en citymarketing: potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad. Tilburg: Universiteit van Tilburg.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2006
  • Plaats:
    Tilburg
  • Uitgever(s):
    Universiteit van Tilburg
  • Collatie:
    138 p. bijl. fig. tab. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):