Topsport en citymarketing (2006)
potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad
Het doel van deze scriptie is het in kaart brengen van de inzet van topsport in het citymarketingbeleid van de steden Tilburg, Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Breda en Helmond, teneinde BrabantStad te voorzien van aanbevelingen over de mogelijkheden van topsport voor het regiomarketingbeleid.
Literatuurverwijzing: Boutiba, F. (2006). Topsport en citymarketing: potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad. Tilburg: Universiteit van Tilburg.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | MANA-TB-0003 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl