Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Vanuit intern enthousiasme naar succesvolle expansie (2003)

een onderzoek naar het imago van de korfbalsport

Auteur(s): Femke van de Pas

In deze afstudeerscriptie is onderzoek verricht naar het imago van de korfbalsport. Het doel van het onderzoek is inzicht verkrijgen in het imago van korfbal, teneinde op basis van onderzoeksresultaten aanbevelingen te kunnen doen om discrepanties tussen het huidige imago en de identiteit te verkleinen of zelfs te laten verdwijnen om zo de maatschappelijke waardering van de korfbalsport te verhogen.

Literatuurverwijzing: Pas, F. van de (2003). Vanuit intern enthousiasme naar succesvolle expansie: een onderzoek naar het imago van de korfbalsport. Breda: Femke van de Pas.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPOR-TB-0002-1 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2003
  • Plaats:
    Breda
  • Uitgever(s):
    Femke van de Pas
  • Collatie:
    111 p. apart bijlagenrapport
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):