Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Verleiden op internet (2011)

hoe maak je een website onweerstaanbaar?

Auteur(s): Aartjan van Erkel

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet.

In dit boek laat de auteur zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Bezoekers laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden.

Dit boek geeft eenvoudige, maar krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van website te verhogen. Er worden homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal besproken.

Literatuurverwijzing: Erkel, A. van (2011). Verleiden op internet: hoe maak je een website onweerstaanbaar?. Culemborg: Van Duuren Management.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-0047 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2011
  • Plaats:
    Culemborg
  • Uitgever(s):
    Van Duuren Management
  • Collatie:
    232 p. ill. Met lit. ISBN: 9789089650726
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):