Vier in balans monitor 2011 (2011)
ict in het onderwijs, de stand van zaken
De Vier in Balans Monitor is de jaarlijkse uitgave van Kennisnet over het gebruik en de opbrengsten van ICT in het onderwijs. De monitor is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek en gaat over het basisonderwijs, het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroepsonderwijs. Het Vier in Balans-model stelt dat invoering van ICT in het onderwijs meer kans van slagen heeft bij een evenwichtige en samenhangende inzet van de vier bouwstenen: visie, deskundigheid, digitaal leermateriaal en ICT-infrastructuur. In dit rapport wordt de Monitor 2011 besproken.
Literatuurverwijzing: Brummelhuis, A. ten, Amerongen, M. van, & Stichting Kennisnet (2011). Vier in balans monitor 2011: ict in het onderwijs, de stand van zaken. Zoetermeer: Stichting Kennisnet.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
KVLO | OBELA-003 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek: