Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Waarde propositie ontwerp (2014)

hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.

Literatuurverwijzing: Osterwalder, A., Pigneur, Y., Bernarda, G., & Smith, A. (2014). Waarde propositie ontwerp: hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen. Deventer: Vakmedianet.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen MANA-0159 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving