Spring naar content

47 publicaties gevonden

  • Koffer met promotiemateriaal om op lokaal niveau lichaamsbeweging te stimuleren. Inhoud: Informatie lokale implementatie 30minutenbewegen Overzicht NISB campagnematerialen Brochure “Lunchwandelen? Lunchwandelen!” Brochure “Collega’s activeren collega’s” Brochure “Meer bewegen kan uw…

    Werkboek / instrument
  • evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De campagne ’30minutenbewegen stimuleert Nederlanders (meer) te bewegen en zet in op drie niveaus: het creëren van bekendheid van de beweegnorm, het ondersteunen en samenbrengen van professionals, en het inspireren…

    Verslag
  • wat is het? waarom lunchwandelen? hoe organiseer je dit?

    Lunchwandelen maakte deel uit van het Nationaal Actieplan Sport en Bewegen (NASB) en de publiekscampagne 30minutenbewegen. Het doel is te-weinig-actieve werknemers te verleiden tot meer bewegen. 

    Brochure
  • onderzoek naar de boodschap, communicatiemiddelen en communicatiekanalen in het kader van de campagne 30minutenbewegen

    In dit rapport worden de resultaten besproken van een kwalitatieve analyse die is uitgevoerd in het kader van de campagne 30minutenbewegen. Het doen van de analyse is om een beeld…

    Rapport
  • Netherlands Institute for Sport and Physical Activity (NISB)

    Presentatie gehouden door Juul van Rijn (NISB) tijdens het MOVE2010 congres in Frankfurt am Main over de campagne 30minutenbewegen.

    Website