Spring naar content

4 publicaties gevonden

  • hoe kan Klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (2)

    In Lichamelijke Opvoeding 9 van 2014 is het eerste artikel verschenen over Klassenspel en passend onderwijs. Klassenspel is gericht op het optimaliseren van een veilig leer- en leefklimaat door meer…

    Artikel in vaktijdschrift
  • hoe kan Klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs?

    Klasse(n)spel heeft als doel het optimaliseren van een veilig leer- en leefklimaat en is daarin met name gericht op de groepsdynamiek. Immers individuele problematiek wordt sterk gekleurd door groepsdynamische processen. In dit…

    Artikel in vaktijdschrift
  • lesgeven is leren spelen met balans, 2

    Klasse(n)spel heeft als belangrijkste doel om scholen, teams en docenten te ondersteunen bij het (duurzaam) verbeteren van het leerklimaat in de klas. Klasse(n)spel wil scholen, teams en docenten leren zien…

    Artikel in vaktijdschrift
  • lesgeven is leren spelen met balans, 1

    Klasse(n)spel heeft als belangrijkste doel om scholen, teams en docenten te ondersteunen bij het (duurzaam) verbeteren van het leerklimaat in de klas. Klasse(n)spel wil scholen, teams en docenten leren zien…

    Artikel in vaktijdschrift