Spring naar content

9 publicaties gevonden

  • onderzoek naar omvang & profiel van de Nederlandse wielersporter

    In de zomer van 2016 heeft onderzoeksbureau GfK in opdracht van Bike MOTION Benelux en de NTFU een onderzoek uitgevoerd onder wielersporters in Nederland met als doel: Inzicht krijgen in…

    Rapport
  • factsheet voor persinformatie

    In opdracht van Nationale-Nederlanden heeft marktonderzoekbureau GfK een onderzoek uitgevoerd om inzicht te krijgen in wat hardlopers belangrijk vinden en hoe ze trainen. Het onderzoek is uitgevoerd in België, Griekenland,…

    Factsheet
  • onderzoek naar omvang & profiel van de Nederlandse wielersporter

    In het voorjaar van 2014 heeft onderzoeksbureau GfK in opdracht van de NTFU en Bike MOTION Benelux een onderzoek uitgevoerd onder wielersporters in Nederland met als doel: (1) inzicht krijgen…

    Rapport
  • sportersmonitor, sportaanbiedersmonitor 2012

    Om Nederland gezonder, vitaler en sterker te maken wil men ervoor zorgen dat zoveel mogelijk Nederlanders regelmatig genieten van allerlei soorten sport. Actief genieten van sport is een uitstekende manier…

    Brochure
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2011 hebben beziggehouden. De nadruk ligt in deze editie op de ontwikkelingen van de digitalisering en de online mogelijkheden waarover…

    Boek
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    Dit is de twintigste editie van de GfK Jaargids.

    Boek
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2010 hebben beziggehouden.

    Boek
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    In deze jaargids staan ontwikkelingen die GfK in 2009 hebben beziggehouden. Er wordt onder andere ingegaan op de rol die onderzoeksresultaten spelen in reclamecampagnes. Tevens wordt de telecommarkt aan de…

    Boek
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    In deze jaargids staan ontwikkelingen die GfK in 2008 hebben beziggehouden. Onderwerpen als; trends in internetgebruik, duurzaamheid in retail en reclame-effectiviteit komen naar voren.

    Boek