Spring naar content

99 publicaties gevonden

  • een aanpak in beweging

    Een wetenschappelijk verantwoord rapport met daarin een heldere beschrijving van de werkwijze van de FLASH! campagne en (waar mogelijk) een wetenschappelijke onderbouwing van de campagne aanpak.

    Audiovisueel middel
  • bevordering van gezond gedrag door massamediale voorlichting

    In dit advies wordt uiteengezet dat het effect van campagnes op gedrag als regel hooguit bescheiden is en dat de effectiviteit staat of valt met een planmatige aanpak. De commissie…

    Rapport
  • Op deze website staat de belangrijkste informatie over diabetes, kunt u testen of u zelf risico loopt om diabetes te krijgen en u kunt veel lezen over de manier waarop…

    Website
  • overal volop in beweging

    Bewegingsstimulering vraagt om een landelijke, multimediale campagne, waarbij alle mogelijke communicatiemiddelen ingezet worden om het publiek te informeren over het belang van dagelijks bewegen, over uiteenlopende vormen van sporten en…

    Boek
  • effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld

    Kwalitatieve evaluatie van de FLASH!-campagne voor het vmbo. Deze campagne is in september 2004 van start gegaan en bestaat op schoolniveau uit een vakoverstijgend lespakket ‘Actieve leefstijl’ en de zogenaamde…

    Rapport
  • analyse en aangrijpingspunten voor kwaliteitsverbetering

    Om inzicht te krijgen in manieren van campagne voeren, is er een onderzoeksproject gestart om een vijftal massamediale campagnes in Nederland na te gaan, te weten: “Nederland In Beweging!” (NIB…

    Rapport