Spring naar content

196 publicaties gevonden

  • agile methode voor strategieontwikkeling

    Handboek communicatiestrategie biedt het Strategisch Communicatie Frame, een methode om een communicatiestrategie te ontwikkelen op 1 A4. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de…

    Boek
  • zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten

    Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne.  In dit…

    Boek
  • hoe herken je dit en hoe ga je ermee om?

    De kans is groot dat je bij de sportvereniging of als buurtsportcoach te maken hebt met laaggeletterden of mensen die niet goed Nederlands spreken. Denk aan laagopgeleiden, ouderen en migranten.…

    Factsheet
  • challenges, opportunities, and emerging recommendations

    For each challenge and each opportunity posed by the existing ways the public thinks about physical activity, this report offers strategies to help navigate these ways of thinking, providing preliminary…

    Rapport
  • a scoping review of physical activity messaging

    While it is unlikely to address global inactivity on its own, Physical activity (PA) messaging may play a valuable role improving population PA levels. However, it is a complex and…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • alles wat je moet weten

    Deze toolkit bevat 11 factsheets. De eerste drie geven feiten en cijfers, een theoretisch kader over gendergelijkheid en gender mainstreaming en beantwoordt de vraag waarom we genderongelijkheid in de sport…

    Werkboek / instrument
  • inspirerende verhalen van de Galjaardprijs 2019 en prikkelende visies over publieke communicatie

    De inspirerende verhalen komen van de inzenders: Galjaardparels. De visies en mooie inzichten komen van ervaren vakgenoten: Smaakmakers. En de mooie input vanuit het onderwijs: Groeigevers. Mooie verhalen moeten worden…

    Boek
  • identificeren, verbinden en faciliteren

    Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven. Het boek neemt…

    Boek