Spring naar content

195 publicaties gevonden

  • mythen, misverstanden en mogelijkheden

    Dit boek geeft inzicht in de wijze waarop de overheid communicatie kan inzetten voor het veranderen van gedrag, het versterken of afzwakken van attitudes en het vergroten van de kennis…

    Boek
  • Dit boek brengt alle facetten van dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.…

    Boek
  • succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content

    In dit boek geven de auteurs praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het…

    Boek
  • zó ben je accountable

    In dit beknopte boekje biedt de auteur een alternatieve methode om communicatie te plannen, één waarin flexibiliteit wordt omarmd en geformaliseerd. Dynamiek en verandering zijn geen obstakels meer maar gewoon…

    Boek
  • De creatieve verpakking van massamediale communicatie heeft al decennia een welhaast onaantastbare status. ‘Een lamp winnen’ (prijs voor creatieven) is voor veel reclamebureaus een felbegeerde onderscheiding. Maar het zo simpel…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij

    Veel bedrijven willen tegenwoordig een thoughtleadership-positie opbouwen. Het is vaak echter niet duidelijk wat thought leadership precies inhoudt, laat staan hoe bedrijven er vorm aan geven. Centraal in ’thought leadership’…

    Boek
  • handelingsperspectief voor het aangaan van de dialoog met jongeren, handreiking

    Het NCJ heeft samen met jongeren en professionals uit de praktijk deze handreiking opgesteld. Een handreiking die JGZ-organisaties in de voorbereiding op het contact met jongeren, voedt en inspireert. Naast…

    Boek
  • Mensen gedragen zich als kuddedieren, ook als het aankomt op ongezond gedrag. Daarom moeten gezondheidsbevorderende instellingen nooit communiceren dat de meeste mensen ongezond leven, betogen drie hoogleraren en een universitair…

    Website
  • communicatiestrategie Olympisch Plan 2028

    Dit document bevat de communicatiestrategie voor het Olympisch Plan 2028. De inhoud van dit document is ontwikkeld door VODW Marketing, in opdracht van NOC*NSF.

    Rapport
  • de potentie van de 50-plusmarkt in 2012

    Waar decennia gelden mensen werkten tot hun 65e en daarna zo goed als uit het maatschappelijke leven verdwenen, daar doen de 50-plussers van nu volop mee. Ze maken nog gewoon…

    Boek