Spring naar content

195 publicaties gevonden

  • het spel over het geven en ontvangen van feedback

    Met het Feedbackspel leert u hoe u op een plezierige manier feedback kunt geven en ontvangen, en u ervaart aan den lijve hoe belangrijk het is als we elkaar vertellen…

    Werkboek / instrument
  • how to deliver what your customers really want online

    Als u een website of intranet moet managen of ontwerpen is het goed om naar de behoeften van de gebruikers te kijken. Maar vaak is die gebruiker een volkomen vreemde…

    Boek
  • culture and communication in Israel

    Certain institutions of leisure are basic to normative Judaism: the Sabbath, holidays, study and assembly. The viability of these traditional forms in modern Israel is examined within the context of…

    Boek
  • Deze publicatie handelt over het Keurmerk Buitensport en is geschreven door studenten. De opdracht was het schrijven van een marketingplan, communicatieplan en een vormgevingsplan. De centrale vraag in het document…

    Rapport
  • Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook…

    Boek
  • de methode diavers

    Het boek beschrijft met praktijkvoorbeelden de problemen die kunnen ontstaan bij communicatie (interactie) in interculturele situaties. We zien dat kennis, inzicht en vaardigheden weliswaar kunnen bijdragen aan een dialoog, gericht…

    Boek
  • praktijkgericht onderzoek over hoe Twitter ingezet kan worden om de marketingcommunicatie van het WK baanwielrennen te verbeteren

    Twitter en andere social media hebben de marketingcommunicatieregels voor organisaties veranderd. Social media komt steeds vaker voor in de sport. Het wordt zowel ingezet door sporters als door organisaties van…

    Rapport
  • dynamiek en interactie tussen netwerken

    Marian ter Haar is promovendus aan de UvA bij Noelle Aarts en Piet Verhoeven over kennisontwikkeling in steeds veranderende contexten. Haar eerste artikel is gepubliceerd bij het Journal of Social…

    Boek
  • de kracht van communicatie in een netwerkorganisatie

    Hoe creëer je een productief netwerk waarin samenwerking en een gemeenschappelijk doel hand in hand gaan met individuele, tegenstrijdige belangen? En hoe kan communicatie daarbij van (strategische) betekenis zijn? Voor…

    Brochure