Kennisbank
De Kennisbank Sport & Bewegen bevat ruim 21.000 publicaties. Niet alleen over sport en bewegen, maar bijvoorbeeld ook over leefstijl en gezondheid. Deze Kennisbank biedt een overzicht van onderzoek, beleid en ervaringen uit de praktijk. Het gaat daarbij om sport als doel en sport als middel om maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.
195 publicaties gevonden
-
het spel over het geven en ontvangen van feedback
Met het Feedbackspel leert u hoe u op een plezierige manier feedback kunt geven en ontvangen, en u ervaart aan den lijve hoe belangrijk het is als we elkaar vertellen…
-
how to deliver what your customers really want online
Als u een website of intranet moet managen of ontwerpen is het goed om naar de behoeften van de gebruikers te kijken. Maar vaak is die gebruiker een volkomen vreemde…
-
culture and communication in Israel
Certain institutions of leisure are basic to normative Judaism: the Sabbath, holidays, study and assembly. The viability of these traditional forms in modern Israel is examined within the context of…
-
Deze publicatie handelt over het Keurmerk Buitensport en is geschreven door studenten. De opdracht was het schrijven van een marketingplan, communicatieplan en een vormgevingsplan. De centrale vraag in het document…
-
Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook…
-
de methode diavers
Het boek beschrijft met praktijkvoorbeelden de problemen die kunnen ontstaan bij communicatie (interactie) in interculturele situaties. We zien dat kennis, inzicht en vaardigheden weliswaar kunnen bijdragen aan een dialoog, gericht…
-
The consumer’s universal search for meaning calls for a new type of brand and company. This book unveils new insights and practical knowledge that will make your brand grow and…
-
praktijkgericht onderzoek over hoe Twitter ingezet kan worden om de marketingcommunicatie van het WK baanwielrennen te verbeteren
Twitter en andere social media hebben de marketingcommunicatieregels voor organisaties veranderd. Social media komt steeds vaker voor in de sport. Het wordt zowel ingezet door sporters als door organisaties van…
-
dynamiek en interactie tussen netwerken
Marian ter Haar is promovendus aan de UvA bij Noelle Aarts en Piet Verhoeven over kennisontwikkeling in steeds veranderende contexten. Haar eerste artikel is gepubliceerd bij het Journal of Social…
-
de kracht van communicatie in een netwerkorganisatie
Hoe creëer je een productief netwerk waarin samenwerking en een gemeenschappelijk doel hand in hand gaan met individuele, tegenstrijdige belangen? En hoe kan communicatie daarbij van (strategische) betekenis zijn? Voor…