Spring naar content

9 publicaties gevonden

  • Column van Hugo van der Poel in Sport & Gemeenten (Jaargang: 2015). De nadruk die ‘de sport’ tegenwoordig legt op ‘vraaggerichtheid’ en het benaderen van de sporter als sportconsument, roept…

    Artikel in vaktijdschrift
  • Column van Koen Breedveld in Sport & Strategie (Jaargang: 2015) over consumentisme en individualisering in de sport. 

    Artikel in vaktijdschrift
  • We leven in een snel veranderende samenleving die meer dan ooit door snelle – vooral digitale – technologische ontwikkelingen wordt bepaald. Sporters willen, en kunnen steeds meer zelf bepalen wat…

    Brochure
  • Jaarlijks geven tennisliefhebbers geld uit aan contributie, tennisles en –materialen en stellen tennisverenigingen, -leraren en sportleveranciers hun diensten en producten beschikbaar. Daarnaast hebben velen een baan te danken aan de…

    Hoofdstuk in boek/rapport
  • Vol verwachting zat ik op 4 december bij de verdediging van Jan-Willem van der Roest z’n proefschrift: ‘From participation to consumption? Consumerism in voluntary sport clubs’. De titel intrigeerde me…

    Online artikel
  • In deze studie staat het gebruik centraal van diensten die de kwartaire sector levert. De doelstelling van de studie is drieledig:  vergroting van het inzicht in de determinanten van het…

    Boek
  • history, theory and politics

    Dit boek leidt de lezer door het historische proces van mensen die zichzelf gaan begrijpen als consumenten en laat de grondige ambivalenties zien die inherent zijn aan de consumptiemaatschappij. Aan…

    Boek