Kennisbank
De Kennisbank Sport & Bewegen bevat ruim 21.000 publicaties. Niet alleen over sport en bewegen, maar bijvoorbeeld ook over leefstijl en gezondheid. Deze Kennisbank biedt een overzicht van onderzoek, beleid en ervaringen uit de praktijk. Het gaat daarbij om sport als doel en sport als middel om maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.
21 publicaties gevonden
-
prijs en kwaliteit van publieke diensten
In dit onderzoek nemen de auteurs zeven publieke diensten onder de loep: primair en voortgezet onderwijs, ziekenhuiszorg, extramurale en intramurale verpleging en verzorging, politie en rechtspraak. De kosten van deze…
-
het oordeel van de burger over de kwaliteit van overheidsdiensten
Veel burgers hebben te maken met de overheid als publieke dienstverlener. De laatste jaren is de kwaliteit van deze dienstverlening steeds belangrijker geworden, niet alleen voor de burger maar ook…
-
zwemsport op topniveau
Afstudeerscriptie waarin onderzoek verricht is naar de kwaliteit van de steunpunten van de Stichting Topzwemmen Nederland.
-
eine theoretische und empirische Studie zur Methodenentwicklung unter besonderer Berücksichtigung des ereignisorientierten Ansatzes
Dissertatie over de meting van de kwaliteit van de dienstverlening.
-
de sociale constructie van diensten
Dit boek bevat een inleiding in service management. Service management is een benadering van management en organisatie die de maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid van zowel de profit als non-profit organisatie…
-
In het boek worden kenmerken van de kwaliteit van dienstverlening besproken, relaties gelegd tussen consumentenbelevenissen en dienstverlening, en methoden voor de evaluatie van kwaliteitsmanagement besproken.
-
In het kader van het Masterplan SPIN is een onderzoek uitgevoerd naar de huidige en toekomstige behoefte van de Nederlandse sportverenigingen aan dienstverlening door de bonden. Daarbij is getracht inzicht…
-
Artikel over de, in het kader van het SPIN-project, ontwikkelde opleiding Accountmanager sportservicepunt. De pilot van de opleiding loopt in 2003, de definitieve opleiding start in 2004.
-
hoe dertien bedrijven hun dienstverlening verbeteren
In dit boek wordt het resultaat beschreven van een uniek onderzoek naar de kwaliteit van dienstverlening in dertien bekende Nederlandse bedrijven. (oa Randstad uitzendbureau, NS en Holland International). Het boek…
-
Dit boek handelt over de ontwikkeling van kwaliteit van diensten en service, als basis voor een visie op en aanpak voor beter ondernemen. Tevens wordt er aandacht besteed aan actuele…