Spring naar content

21 publicaties gevonden

  • prijs en kwaliteit van publieke diensten

    In dit onderzoek nemen de auteurs zeven publieke diensten onder de loep: primair en voortgezet onderwijs, ziekenhuiszorg, extramurale en intramurale verpleging en verzorging, politie en rechtspraak. De kosten van deze…

    Boek
  • het oordeel van de burger over de kwaliteit van overheidsdiensten

    Veel burgers hebben te maken met de overheid als publieke dienstverlener. De laatste jaren is de kwaliteit van deze dienstverlening steeds belangrijker geworden, niet alleen voor de burger maar ook…

    Boek
  • zwemsport op topniveau

    Afstudeerscriptie waarin onderzoek verricht is naar de kwaliteit van de steunpunten van de Stichting Topzwemmen Nederland.

    Rapport
  • eine theoretische und empirische Studie zur Methodenentwicklung unter besonderer Berücksichtigung des ereignisorientierten Ansatzes

    Dissertatie over de meting van de kwaliteit van de dienstverlening.

    Rapport
  • de sociale constructie van diensten

    Dit boek bevat een inleiding in service management. Service management is een benadering van management en organisatie die de maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid van zowel de profit als non-profit organisatie…

    Boek
  • In het boek worden kenmerken van de kwaliteit van dienstverlening besproken, relaties gelegd tussen consumentenbelevenissen en dienstverlening, en methoden voor de evaluatie van kwaliteitsmanagement besproken.

    Boek
  • In het kader van het Masterplan SPIN is een onderzoek uitgevoerd naar de huidige en toekomstige behoefte van de Nederlandse sportverenigingen aan dienstverlening door de bonden. Daarbij is getracht inzicht…

    Rapport
  • hoe dertien bedrijven hun dienstverlening verbeteren

    In dit boek wordt het resultaat beschreven van een uniek onderzoek naar de kwaliteit van dienstverlening in dertien bekende Nederlandse bedrijven. (oa Randstad uitzendbureau, NS en Holland International). Het boek…

    Boek
  • Dit boek handelt over de ontwikkeling van kwaliteit van diensten en service, als basis voor een visie op en aanpak voor beter ondernemen. Tevens wordt er aandacht besteed aan actuele…

    Boek