Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content

6 publicaties gevonden

  • In 2021 bleven de uitgaven van consumenten aan actieve sportbeoefening ten opzichte van 2019 op peil. Ze gaven minder uit aan commercieel sportaanbod, maar juist meer aan sportartikelen, mogelijk om…

    Rapport
  • motivatie en implicaties voor verband en frequentie sportdeelname, factsheet 2018/19

    In dit factsheet van het Mulier Instituut en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen wordt ingegaan op lidmaatschappen van sportverenigingen en fitnesscentra. In welke mate zijn die in de afgelopen…

    Factsheet
  • factsheet 2018/18

    In dit factsheet van het Mulier Instituut en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen staan de consumentenuitgaven voor actieve sportbeoefening centraal. Het factsheet is gebaseerd op data van het Nationaal…

    Factsheet
  • beeldvorming in de zwembadbranche (intern pp-rapport)

    Het Mulier Instituut heeft in opdracht van Stichting Zwembadkeur en in samenwerking met NPZ|NRZ een onderzoek uitgevoerd onder zwembaden die niet in het bezit zijn van het Keurmerk Veilig &…

    Rapport
  • factsheet

    In augustus/september 2016 is door het Kenniscentrum Zwemmen een onderzoek uitgevoerd naar de tevredenheid van zwembaden over het Keurmerk Veilig & Schoon. Zwembaden met het keurmerk hebben een vragenlijst ingevuld…

    Factsheet